Čavle – Unija Kvarnera dobila je svoju prvu regionalnu podružnicu –
u Čavlima je u utorak navečer osnovana podružnica Riječki prsten, koja obuhvaća Kastav, Viškovo, Klanu, Jelenje, Čavle, Kostrenu, Kraljevicu i Bakar.
- U proteklom razdoblju predstavili smo se kao stranka koja može otvarati važne teme za građane ovog kraja i nuditi dobra rješenja za njihove probleme, pa smo između ostalog pokrenuli pitanje oslobađanja od plaćanja mostarine na Krčkom mostu ili cestarine za dionicu Kikovica – Vrbovsko za građane Gorskog kotara, problema s alohotnom divljači...

Osnivanjem podružnica želimo se još više približiti građanima, kako bismo njihove probleme „stavili na dnevni red“, da se o njima raspravlja i da ih se rješava čim brže i kvalitetnije, kazao je Norbert Mavrinac, predsjednik 

Član senata Unije Kvarnera Vedran Kružić ocijenio je je da neprihvatljiva lakoća kojom se olako odričemo proizvodnje Hrvatskoj.

– Brodogradnja je posljednji nacionalni sofisticirani proizvod. Gašenjem brodogradnje hrvatska obala postaje prostor samo jedne industrije – turizma. Za Uniju Kvarnera odlazak aktualne uprave Uljanika predstavlja apsolutni prioritet. Vlada RH u posljednjih je pet godina isplatila 845 milijuna subvencija za restrukturiranje 3. maja.

Isisavanje pozajmicama
Isisavanje 530 miljuna kuna pozajmicama,

 koji uprava Uljanika uporno naziva »redovnim poslovanjem« ugrozio je opstojnost i nastavak proizvodnje u 3.maju. Nevjerojatno zvuči kako je odlukom Nadzornog odbora iz veljače 2018. pružena puna podrška važećem sastavu uprave Uljanika nakon niza godina lutanja i nespremnosti 

Boras Mandić o zabranjenoj zastavi: Od ministra koji broji jačinu aplauza na stranačkim skupovima nismo ni očekivali ništa više
www.rijekadanas.com
 
Odluku kojom je ministar uprave Lovro Kuščević zabranio korištenje riječke trobojnice kao službene gradske zastave osvrnuo se i Marko Boras Mandić (Unija Kvarnera).

– Odluka Ministarstva uprave o uskraćivanju prava Riječanima na vlastitu zastavu je negacija i nepoštivanje jednoglasne odluke Gradskog vijeća Grada Rijeke. Grad Rijeka ima pravo na svoju zastavu koju je koristio od druge polovice 19.stoljeca i koja izvorište ima u grbu grada Rijeke iz daleke 1659. kojeg je gradu Svetog Vida dodijelio hrvatski kralj i austrijski car Leopold I.
Zastava je bila zabranjivana u vremenu talijanske i jugoslavenske uprave pa je danas jako teško prihvatiti da u 

Marko Boras Mandić i Darijo Vasilić najavili tužbu protiv države...
Torpedo media - Davor Žic

Vasilić i Boras Mandić poručili su kako će, ukoliko do kraja godine Vlada ne bude ukinula mostarinu, Unija Kvarnera i PGS podignuti ustavnu tužbu po dvije osnove – članku 3. koji definira jednakost kao temeljnu vrednotu ustavnog poretka Hrvatske i članku 52. koji jasno definira značaj otoka u Hrvatskoj.


Krk – Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić (Unija Kvarnera) i gradonačelnik Krka Darijo Vasilić (PGS) održali su danas na Krčkom mostu zajedničku konferenciju za medije na kojoj su najavili nove korake u borbi za ukidanje mostarine.
– Krčki most je odavno otplaćen i naplata je već odavno trebala biti ukinuta, jer za nju nema ni potrebe ni osnove, s obzirom da se godišnje ubere preko 70 milijuna kuna, a prosječno godišnje održavanje stoji oko pet ili šest milijuna kuna. Ponajmanje ima potrebe za dodatno povećanje cijena mosta tijekom sezone. To je jedini most u Hrvatskoj pod naplatom. Mostovi koji se sada grade
– Čiovo i Pelješki most će biti besplatni, što stavlja u neravnopravni položaj 

Unija Kvarnera: ''Pravo na istinu i pravo na pravdu osnovni su postulati kojih se moramo držati''

Pravo na istinu i pravdu osnovni su postulati kojih se, prvenstveno kao ljudi, pa onda i kao političari, moramo držati. Različitost i neslaganje u mišljenjima u politici je svakodnevica, no ono što mora biti neupitno je istinitost tvrdnji'', uvodno je izjavila članica Senata Unije Kvarnera te županijska vijećnica Tatjana Smeraldo.
''Ono što želimo je prenijeti istinu Valerija Jurešića, bez političkih pretenzija, isključivo s namjerom da obranimo pošten i uspješan rad čovjeka kojemu je u šumi bučnih, glasnih i zlonamjernih neistina ostalo samo pravo da se bori za pravdu'', objasnila je Smeraldo te nastavila kako ''Valeriju veliku snagu u borbi za pravdu, kao čovjeku i stručnjaku, daju mnogobrojne poruke potpore i podrške kao i veliko razumijevanja stručne i šire javnosti'', naglasila je Smeraldo. ''Naime, Valerij 

Vikend na Loparu je za regionalnu opciju Unija Kvarnera prošao u radnoj atmosferi, dinamično, kreativno i konkretno. Naime, riječ je o 3. kongresu Unije na kojem je sudjelovalo 20-tak članova Senata.
Teme o kojima se progovaralo odnosile su se na decentralizaciju regije i jačanje subregionalnih područja Kvarnera te boljoj povezanosti subregija sa središtem Kvarnera. Tako su se članovi Senata Unije dotaknuli tema bolje trajektne povezanosti otočana, ukidanje naplate mostarine, alohtone divljači no isto tako i projekata koji generiraju gospodarski razvoj regije. Cilj druženja Unije na Loparu svakako je bila i organizacija rada stranke na terenu, definiranje jasnog identiteta i prepoznatljivosti stranke a sve uoči obilježavanja prve godine rada regionalne opcije Primorja, Rijeke, Gorskog kotara i otoka. O svemu član Senata Rajko Ivanić, domaćin Unije na Loparu kaže:

Autor: 
Objavljeno:Novi list  24. svibanj 2018. u 9:10

Ministarstvu predlažu model kojim je moguće smanjiti cestarinu za sve Gorane i one koji rade u Gorskom kotaru. Potkrijepili su sve brojkama te primjerima gdje je to već učinjeno za žitelje nekih drugih područja (85 km Vrbovec – Zagreb, tunel Sv. Ilija, most Krk)

DELNICE SDP Delnice i Unija Kvarnera Delnice nastavljaju borbu za ukidanje ili bar bitno smanjenje naplate cestarine za stanovnike s područja Gorskog kotara. Taj su stav već jasno potvrdili time što su podržali inicijativu Skupštine Primorsko-goranske županije za ukidanjem cestarina na pojedinim dionicama autoceste Rijeka – Zagreb. No, nakon što je iz nadležnog ministarstva stigao negativan odgovor na taj zahtjev PGŽ-a, predstavnici dviju spomenutih stranaka na to reagiraju novim

Unija Kvarnera: ''Najvrjednijim lučkim prostorom na Kvarneru upravlja se iz Zagreba'' Rijeka, 27. ožujak

 – ''Svim jadranskim lučkim upravama mora se upravljati “s mora”, točnije s razine županija te onih  jedinica lokalne samouprave koje su u mogućnosti taj posao preuzeti, u prvom redu velikih gradova (Rijeka, Split…)'', stav je Unije Kvarnera iskazan na tiskovnoj konferenciji gdje su se javnosti obratili članovi Senata Unije Marinko Dumanić i Tatjana Smeraldo, ujedno i županijska vijećnica te vijećnik Općine Lovran Siniša Vilke.
''Kroz proteklo razdoblje od 25 godina postojeći Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama doživio je niz izmjena i dopuna. Na novi Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama čeka se godinama.



Prigodnim djeljenjem mačuhica "ljepšem spolu" članovi stranke Unija Kvarnera, ogranak Cres tradicijonalno su obilježili Međunarodni dan žena. Lijep dan, ugodna atmosfera, osmjesi na ženskim licima.

UNIJA KVARNERA i LISTA ZA RIJEKU o LNG terminalu: Protiv ignoriranja interesa Kvarnerske regije!

Na današnjoj tiskovnoj konferenciji o projektu LNG terminala u Omišlju govorili su predsjednik Liste za Rijeku Danko Švorinić i programski koordinator Unije Kvarnera i gradski opatijski vijećnik Vedran Kružić. Švorinić je ocijenio kako je neprihvatljivo da se o tako važnom infrastrukturnom projektu odluka donosi bez suradnje i suglasnosti s lokalnom zajednicom. – Radi se o trošenju našeg prostora, a da pri tome u svemu regija ne ostvaruje nikakav interes odnosno nije adekvatno obeštećena. Osim toga, u pripremi investicije je izostalo povezivanje samog projekta s mogućim potrošačima na Kvarneru. Poput plinske termoelektrane na Urinju,

Kopneni terminal koji se pod egidom diverzifikacije dobavnih pravaca i sigurnosti opskrbe plinom planirao graditi u Omišlju na Krku posljednjih 25 godina proglašen je strateškim državnim projektom te projektom od posebnog zajedničkog interesa Europske Unije (PCI projekt).
Za takav kopneni LNG terminal ishodovana je još uvije pravovaljana lokacijska dozvola, uvršen je u prostorno plansku dokumentaciju. Za izradu studija i ostalu dokumentaciju odobreno je i potrošeno 5 milijuna € iz EU fondova.
Projekt kopnenog LNG terminala,  projekt težak procijenjenih 500 milijuna €, kapaciteta do 6 milijardi kubičnih metara plina godišnje, prema planovima LNG Hrvatska, trebao je imati značajne ekonomske učinke zbog kojih je i svrstan na listu projekata od strateškog interesa RH uz dobivenu podršku lokalne i regionalne vlasti s područja Kvarnera.

Predviđeno je učešće domaće operative u vrijednosti 200 milijuna €, zapošljavanje 500 radnika u fazama izgradnje, zapošljavanje 75 stručnjaka na održavanju LNG-a, najavljen je 

Političari složni: Goranima treba besplatno dati dionicu Vrbovsko - Grobnik
Autor: 
Objavljeno: Novi list 22. veljača 2018.

Kao jednu od mjera za zaustavljanje demografskog i ekonomskog propadanja Gorskog kotara, tražimo oslobađanje plaćanja cestarine na autocesti od čvora Vrbovsko do čvora Grobnik za sva motorna vozila registrirana na goranskom području – poručio je Igor Pleše DELNICE Tražimo oslobađanje plaćanja cestarine na relaciji dugoj 57 kilometara na autocesti A6 od čvora Vrbovsko do čvora Grobnik za sva motorna vozila registrirana na području Gorskog kotara, kao jednu od mjera za zaustavljanje demografskog i ekonomskog propadanja Gorskog kotara. Građani Gorskog kotara odlukama koje se donose u Zagrebu postali su građani drugog reda. Živjeti i raditi u Gorskom kotaru postao je izazov, a ova inicijativa ima uporište i u onome što su Gorani izgubili novim Zakonom o regionalnom razvoju te zato ne smije biti problem sufinancirati Goranima autocestu obzirom na izgubljena sredstva – kazao je predsjednik Gradskog odbora SDP-a Delnica Igor Pleše na jučerašnjoj konferenciji za novinare. On je naglasio kako za ovu inicijativu postoji suglasnost i podrška svih načelnika

Autor: 
Objavljeno: Novi list 22. veljača 2018.

Županijska skupština PGŽ-a jednoglasno za ukidanje mostarine, tunelarine i dijela cestarina

Zamjenik župana Marko Boras Mandić smatra kako je važno da se primijeni načelo jednakopravnosti, da ono što vrijedi drugdje vrijedi i u Primorsko-goranskoj županiji

Rasprava je trajala preko tri sata, padale su teške riječi i političko prepucavanje, a onda su svi vijećnici Skupštine Primorsko-goranske županije na kraju ipak jednoglasno podržali zaključke kojima se od centralne vlasti i javnih poduzeća traži da se ukine naplata mosta Krk, tunela Učka, autoceste Rijeka-Zagreb od naplatnih kućica do Bosiljeva za stanovnike i tvrtke Gorskog kotara, te da se naplatne kućice na Rupi pomaknu prema slovenskoj granici kako bi lokalno stanovništvo besplatno vozilo prema Rijeci. Nakon što je ministar prometa Oleg Butković ove prijedloge nazvao populističkima, i 

Autor: 
Objavljeno: Novi list 29. siječanj 2018.
Unija Kvarnera: 'Delničkim registracijama ukinuti naplatu autoceste do Bosiljeva'

Građani otoka, te Gorani i svi koji putuju prema Istri zapravo plaćaju »porez na rođenje«. Mi ne možemo izaći iz PGŽ da nam nešto ne naplate, bilo na Učki, Krku ili Grobniku, i po tome smo neravnopravni u odnosu na sve druge građane Hrvatske, poručili su Sučić i Mavrinac. Nigdje drugdje u zemlji ne neplaćuje se niti jedan tunel niti most, podsjetili su, te zatražili da Gorani dobiju poseban ENC, kao i Krčani za most Krk

Čelnici Unije Kvarnera Đanino Sučić i Norbert Mavrinac pozvali su ponovno da se mostarina za otok Krk te tunelarina za tunel Učka potpuno ukinu, a da se za stanovnike Gorskog kotara cestarina na autocesti

Objavljeno 12.01.2018. Davor Žic / PodUčkun.net

Kružić i Starčić (Unija Kvarnera): Prostorno planiranje i iseljavanje stanovništva glavni problemi grada Opatija 

Prema riječima vijećnika Unije Kvarnera, uskoro će se pokrenuti i Poduzetničkog centra za povezivanje kreativnih industrija i turizma koji bi trebao postati spona između gospodarstva, akademske i lokalne zajednice, odnosno prostor u kojem će svi kreativni pojedinci ili tvrtke moći dobiti edukaciju, stručno znanje i pomoć u realizaciji projekata kao i priliku za predstavljanje pred turističkim gospodarstvom i lokalnom upravom, a s druge strane, gospodarstvenici će dobiti širok bazen ideja i ljudi od kojih će moći naručivati konkretne projektne zadatke.
Opatija – Strateški pristup prostornom planiranju te rješavanje problema sve veće depopulacije dvije su teme koje su na današnjoj tiskovnoj konferenciji članovi Unije Kvarnera

OBOGAĆENA POLITIČKA SCENA Unija Kvarnera u Delnicama: Goranima omogućiti jeftinije putovanje autocestom
Autor: 
Objavljeno: Novi list 22. prosinac 2017.

Tatjana Smeraldo podsjetila je kako su baš članovi Unije jako zaslužni za imenovanje dijelova Autoceste Rijeka – Zagreb nazivima Goranka i Primorka, pozvala HZZO da vrati subvenciju troškova onima koji putuju liječniku, odnosno Vladu RH da nakon što je Dalmatincima koji žive na području Biokova omogućila neplaćanje tunelarine, slične poteze napravi i za Gorane

DELNICE Svoju prvu tiskovnu i radno druženje na području Gorskog kotara u Delnicama su održali članovi Unije Kvarnera. Razloga za vezanost uz Gorski kotar ima podosta jer Gorani u ovoj stranci nastaloj nakon sukoba u HNS-u imaju solidan broj članova među kojima su, primjerice, i načelnik Mrkoplja Josip Brozović te 

Objavljeno 6.12.2017.- Davor Žic / PodUčkun.net
Vijećnici Unije Kvarnera o programu svoje stranke – Naša ideologija je interes ove regije

Najnovija politička stranka sastavljena je od istaknutih vijećnika, dužnosnika i političara s dugim stažom i utjecajem, koji su se, kako kažu, ujedinili pod idejom regionalizacije, decentralizacije i inzistiranja na razvoju Kvarnera kao regije. Opatija, Matulji, Kastav, Lovran
– Unija Kvarnera najmlađa je politička opcija u regiji, no stranka osnovana u lipnju već spada među četiri, po brojnosti, najjače partije na Kvarneru. Među dvadesetak općinskih, gradskih i županijskih vijećnika spadaju i četiri s liburnijskog područja
– Vedran Kružić iz Opatije, Šehrizad Begić iz Kastva, Dominik Rubeša iz Matulja te Siniša Vilke iz Lovrana, a Matuljac je i zamjenik

UNIJA KVARNERA U novoj političkoj stranci mnoga poznata lica, doznajte tko je sve "unutra"
Autor: 
Objavljeno: Novi list 20. studeni 2017. u 6:55

Razvojni potencijal cijelog prostora regije Kvarner pokretač je formiranja naše regionalne opcije. Interes regije naš je imperativ, ističe predsjednik stranke Davor Willheim iz Kostrene
Ovaj vikend u Malom Lošinju održan je 1. kongres jedne od najmlađih hrvatskih političkih stranaka s naglašeno regionalnim karakterom. Riječ je o Uniji Kvarnera koja je u jednom od najljepših gradova na Jadranu usvojila Programsku platformu stranke, predložila temeljne akte – statuta i pratećih pravilnika – a do kraja joj je definiran i karakter. Po jasno izloženoj viziji i misiji Unija Kvarnera je regionalna stranka Rijeke,

Objavljeno 15.7.2017. - Nikola Cvjetović / PodUčkun.net
Predstavljena Unija Kvarnera: U fokusu našeg djelovanja je razvoj regije

Želimo biti razvoj novog poduzetničkog eko sustava temeljenog na novim tehnologijama i obrazovanju te razvijati nove industrije, ali i modernizirati postojeće, čime bismo unaprijedili cijelu regiju, istaknuto je na jučerašnjoj tiskovnoj konferenciji. Opatija
– Vedran Kružić, Siniša Vilke, Marin Klanac, Bruno Starčić i Zlatko Saračević jučer su na tiskovnoj konferenciji predstavili osnovne smjernice političke platforme Unije Kvarnera. Naime, Unija Kvarnera osnovana je od strane bivših članova HNS-a koji su neposredno po završetku lokalnih izbora i preslagivanja na nacionalnoj razini napustili narodnjake i osnovali regionalnu političku opciju.