Na više puta upućeno vijećničko pitanje o planovima zahvata u luci Valbiska dobiveni su općeniti odgovori iako je u magazinu Primorsko - goranske županije "Zeleno i plavo" objavljena skica zahvata s kratkim opisom namjeravanih zahvata u prostoru. Prema tim informacijama uklonili bi se svi postojeći gospodarski objekti - beNzinska pumpa i trgovina, dva ugostiteljska objekta.
Umjesto već uhodanih gospodarskih objekata u kojima je zaposleno dvadeset ljudi s područja Grada Krka i Mjesnih odbora područja "Šotoventa", planira se izgradnja putničkog terminala po uzoru na putnički terminal u riječkoj luci. Tim se potezom dovodi u pitanju egzistencija sada zaposlenih ljudi i poduzetnika koji djeluju na području luke Valbiska.
Prema planovima gradnje putničkog terminala njegova funkcionalnost i sadržaji nisu primjereni potrebama putnika kroz luku Valbiska u režimu vršnog opterećenja a nisu ni prilagođeni ljetno - zimskim oscilacijama frekvencije prometa. Konačno, osnovi uvjet veće protočnosti vozila su trajekti većeg kapaciteta prihvata vozila i / ili veći broj linija. Sada u najfrekventnijem razdoblju nisu zabilježena čekanja duža od sat vremena osim kada su veće pauze u polascima, što se linije za Merag tiče. Linija Valbiska - Lopar još uvijek prometuje samo s jednim trajektom pa je za veću protočnost vozila potrebno uvesti još jedan trajekt kao što je to slučaj na liniji Valbiska - Merag. Veće parkiralište za automobile koji bi satima čekali ukrcaj jer bi trajekti rjeđe prometovali - naprosto nije rješenje koje bi poboljšalo uslugu prometa u odnosu na sadašnju situaciju.
Također se prema dostupnim informacijama planira zatrpavanje postojeće lučice s 50 komunalnih vezova i izgradnja pomoćnog veza za trajekt u raspremi. Time bi stanovnici mjesnih odbora Skrbčići - Pinezići, Vrh, Poljica, Milohnići, većinom ribari, izgubili sigurne vezove, luka Valbiska bi izgubila jedini preostali ekološki bazen važan za protok bujičnih voda i za apsorpciju udarnog vala u pristanišni zid luke. Također bi se poremetili dobri maritimni uvjeti pristajanja trajekata na rampe najbliže parkiranim automobilima.
Trajektu u raspremi nije mjesto u luci već u brodogradilištu gdje se obavljaju radovi na brodu.
S aspekta prometne protočnosti i manevarskih sposobnosti u luci ovakav je zahvat u najmanju ruku upitan a sa stajališta ekologije - neprihvatljiv.
Treba napomenuti da se većina prometa iz luke Valbiska odvija prema luci Merag na otoku Cresu i obratno. Luka Merag je sastavni dio prometne infrastrukture trajektne linije Valbiska – Merag. Uvjeti prometa u luci Merag na Cresu su drastično lošiji nego oni u luci Valbiska. Tamo nedostaje treća traka, nedostaju trgovina, ugostiteljski objekti koji pružaju uslugu hrane, dovoljan broj WCa... Na žalost zabilježena su i dva smrtna stradanja motorista na iskrcaju iz trajekta u luci Merag upravo zbog nepreglednosti ceste, odrona kamenja, suženog kolnika, nepostojanja trotoara. Jedna poginula osoba na motociklu bio je vozač hitne pomoći iz Malog Lošinja, što svemu daje još teži pečat neodgovornosti u upravljanju lukom Merag i paniranju unapređenja stanja u prometu u luci i njoj pripadajućoj infrastrukturi.
Sve navedeno dovoljan je razlog da se od mjerodavnih u Primorsko goranskoj županiji, a to su župan i Lučka uprava, traži prezentacija planiranih zahvata zainteresiranim stanovnicima Mjesnih odbora Šotoventa nakon dva propala pokušaja dobivanja jasnih odgovora putem instituta vijećničkog pitanja.

Vijećnik Skupštine Primorsko - goranske županije Nedjeljko Pinezić, Unija Kvarnera
Vijećnik Gradskog vijeća Grada Cresa - Đanino Sučić, Unija Kvarnera
Tajnik Akcije Mladih - Bojan Kurelić

Rješenje usmjerava cestovni promet koji dolazi iz pravca Gornjeg Jelenja na čvor Hreljin (dolasci i Zagreba i manjih graničnih prijelaza sa Slovenijom na području Gorskog kotara) na staru cestu Hreljin – Križišće – Šmrika – Jadranska magistrala i Hreljin – Bakar – Jadranska magistrala kao i izlaz čvor Križišće za dolaske autocestom A7 iz pravca Rijeke.

Opatija - Na današnjoj tiskovnoj 

Na press kolegiju Primorsko-goranske županije glavna je tema bila Mrtvaška, a osim dožupana Vojka Brauta koji je podsjetio na povijest projekta i prošlotjedni incident, novinarima se obratio i predsjednik Županijske skupštine Marko Boras Mandić koji smatra da bi Upravno vijeće Županijske lučke uprave Mali Lošinj predvođeno Lorisom Rakom kao i sam ravnatelj Filip Balija zbog projekta Mrtvaška trebali dati svoje mandate na raspolaganje.

Evo u čemu je zapravo problem
– Nisam čuo od nikog da je protiv projekta Mrtvaške, niti sam to čuo od mještana Ilovika jer suludo bi

Na više puta upućeno vijećničko pitanje o planovima zahvata u luci Valbiska dobiveni su općeniti odgovori iako je u magazinu Primorsko - goranske županije "Zeleno i plavo" objavljena skica zahvata s kratkim opisom namjeravanih zahvata u prostoru. Prema tim informacijama uklonili bi se svi postojeći gospodarski objekti - beNzinska pumpa i trgovina, dva ugostiteljska objekta.
Umjesto već uhodanih gospodarskih objekata u kojima je zaposleno dvadeset ljudi s područja Grada Krka i Mjesnih odbora područja "Šotoventa", planira se izgradnja putničkog terminala po uzoru na putnički terminal u riječkoj luci. Tim se potezom dovodi u pitanju egzistencija sada zaposlenih ljudi i poduzetnika

Ovotjedni skup u Rijeci, za razliku od zagrebačkog, je bio više ultraljevičarski partijski skup a manje skup podrške borbi za prava žena.
Šteta.
No to nas ne treba usmjeravati vezano za temu. Žene su kroz cijelu povijest bile gažene i tretirane inferiornim bićima. Nažalost i danas imamo fundementalistički pristup 

Nakon što su prethodnih godina održani kongresi na Lošinju, Cresu i Rabu ove godine održan je kongres na kvarnerskom dijelu susjedne Istarske županije. Najviše tijelo naše kvarnerske regionalne stranke, Senat, održalo je od petka 6.05. do nedjelje 8.05. dvodnevni programski kongres na kojem se raspravljalo o ciljevima stranke u narednom periodu. Senat je raspravljao i o ostvarenim rezultatima na proteklim lokalnim izborima. Izraženo je zadovoljstvo s odličnim rezultatom, posebno je istaknut uspjeh ulaska Unije Kvarnera po prvi put u gradsko vijeće grada Rijeke, kao i zadržavanjem parlamentarnog statusa u niz gradova i općina riječkog prstena, Liburnije i na kvarnerskim otocima.

Potpisima Darija Vasilića, Nikše Franova i Neda Pinezića ojačan je postojeći savez PGS-SDP te će nova grupacija sada postizborno početi djelovati unutar Gradskog vijeća

Novi List - Mladen Trinajstic

KRK – Čelnici lokalnih organizacija PGS-a, SDP-a i Unije Kvarnera – Darijo Vasilić, Nikša Franov i Nedo Pinezić, potpisivanjem sporazuma o međusobnoj suradnji triju 

Autor Fiuman.hr
Članovi Unije Kvarnera i Akcije mladih održali su konferenciju za medije o odluci direktora Autotroleja da se vozaču Robertu Puljiću ne produži ugovor.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:
“Današnji dan će biti zapisan kao sramota za Autotrolej i za naš grad. Danas se dešava upravo zbog čega mladi i stručni ljudi odlaze iz našeg grada i države. Očito u ovoj lijepoj našoj, a na žalost i našem gradu koji 

Rijeka, 21. listopada. ''Sustav upravljanja u županiji izrazito je centraliziran i to treba mijenjati. Iz tog razloga tražimo da se prestane s praksom da župan imenuje više stotina članova
upravnih vijeća, nadzornih i školskih odbora. Tražimo da se poštuje mišljenje svih stranaka Županijske skupštine kao i mišljenje gradova i općina kod pojedinih imenovanja'' , uvodno je izjavio Marko Boras Mandić, predsjednik Županijske skupštine Primorsko-goranske županije, ujedno i predsjednik Unije Kvarnera te nastavio kako stranke Platforme suradnje traže da se sustav lučkih uprava decentralizira, približi građanima i da poslovanje bude transparentnije. '' Konkretno, predložili smo da osnivač od ukupno tri člana pojedine lučke uprave, jednog člana imenuje 

Torpedo media-Ivana Grabar
Rijeka – Danas je održana konferencija za medije i organizaciji Unije Kvarnera na kojoj su se medijima obratili potpredsjednik Unije Kvarnera Đanino Sučić, član Senata Unije Kvarnera i gradski vijećnik Robert Salečić te član Senata Unije Kvarnera Danko Baćac na temu rada Unije Kvarnera u Gradskom vijeću Grada Rijeke.

-Obzirom da smo uoči prve sjednice Gradskog vijeća i na samoj sjednici vijeća neutemeljeno i ispod demokratske razine kakva bi trebala biti u gradskom parlamentu prozvani, vezano za konstituiranje vijeća i za rad u vijeću, dužni smo se očitovati i pozvati sve vijećnike na jednu primjereniju razinu političke komunikacije. Unija Kvarnera je zajedno s Akcijom mladih izašla samostalno na izbore jasno

Robert Salečić izabran je za predsjednika novoosnovane regionalne podružnice Unije Kvarnera za grad Rijeku. Poznati djelatnik u ugostiteljstvu, privatnik i zaljubljenik u grad Rijeku dobio je povjerenje na izbornoj skupštini da vodi podružnicu u iduće četiri godine.

Unija Kvarnera danas kreće u obilazak gradova i općina na području Kvarnera i Istre sa željom da se posjeti svako mjesto s ciljem predstavljanja kandidata i izbornog programa.

Neopisivo smo sretni da nam se pridružio i učlanio u Uniju Kvarnera Nedo Pinezić, osoba koja je u svom profesionalnom radu dokazala da se treba boriti za viziju koju imaš i za ideje u koje vjeruješ. Ujedno pozivamo sve vas da nam se pridružite, da imate hrabrosti vjerovati da možemo biti hrabri i odlučni, da dosadašnjim istrošenim politikama kažemo ne i da otvorimo zajedno prostor novim ljudima koji znaju kako društvo učiniti boljim i sretnijim mjestom za život. #UnijaKvarnera platforma za #jaku regiju #Kvarner

Opatija – Unija Kvarnera predstavila je jučer građanima Opatije i Liburnije dio svog izbornog programa te kandidata s liste za parlamentrne izbore.

– Vrijeme je za značajne promjene. Prije ekonomske reforme potrebno je provesti političku reformu. Potrebno je provesti hitnu političku, gospodarsku i fiskalnu decentralizaciju države. Želimo da o vlastitom razvoju i prioritetima regije njihovi stanovnici odlučuju samostalno. Želimo spustiti 4 puta više poreznih sredstava ili 40 posto na razinu regija. Porezni prihodi moraju se ulagati u regijama gdje nastaju. Na taj način jačamo regije i gradove omogućavajući im kvalitetniji mehanizam planiranja i upravljanja vlastitim razvojem i konkuretnošću. Želimo da regije upravljaju zdravstvenim i 

Danas je na Trsatskoj gradini održana konferencija za medije Unije Kvarnera na kojoj je najavljen izlazak na predstojeće parlamentarne izbore.

Povodom ukidanja mjera zabrane dolaska na otoke Regionalna podružnica Unije Kvarnera za Cresko-lošinjsko otočje uputila je inicijativu Agenciji za obalni i linijski promet:

Temeljem najavljenog ukidanja propusnica te vraćanja u režim slobodnog kretanja, obraćamo Vam se s molbom da u okviru svojih nadležnosti osigurate povratak u uobičajni režim pomorskog prometa.

Na današnjoj tiskovnoj konferenciji predstavnici Liste za Rijeku i Unije Kvarnera predstavili su inicijativu kojom bi se uveo učinkovitiji model upravljanja riječkom obalom. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti. Kako je istaknuo predsjednik Liste za Rijeku Danko Švorinić, grad Rijeka je teritorijalnim preustrojem iz 90-tih prvo odsječen na sjeveru, 

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, koji je na tu funkciju otišao upravo iz Primorsko-goranske županije, od ljeta prošle godine ne oglašava se previše o pitanju Krčkog mosta, odnosno ukidanje naplate mostarine. Podsjetimo kako je tada u više navrata isticao kako “postoji osnova za oslobađanje plaćanja prolaza Krčkim mostom”, no da to ne može učiniti bez dogovora sa Svjetskom bankom zbog iznimno velikih dugova u cestarskom sektoru. 

Inicijativa za ukidanje naplate na Krčkom mostu - Ista prava želim

https://www.peticija24.com/ista_prava_zelim

''Ciljamo visoko i imamo ambiciju na sljedećim izborima postati parlamentarnom strankom, odnosno imati svoje predstavnike u Saboru. Naravno, kao regionalnoj stranci, ključni su nam lokalni izbori na kojima ćemo nastupiti u svim sredinama u kojima imamo jasna 

 ”Uniju Kvarnera odabrao sam zbog zajedničkih ideja i ciljeva, a to je poticanje decentralizacije i podizanje standarda života u našoj regiji koja ima veliki potencijal postati privlačna za različite vrste znanstvenika i investitora”